Light Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Batle Rifle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 (redigerat) Beam sword är ju det mäktigste, tar död på en person på ett slag. Battle rifle..nja..Duger väll om man är på lite avstånd. Och Snipern är ju oxå jätte mäktig, tar död på en på ett skott. (väldigt bra på Cuagulation en ascool bana som man kör splitt screen på.) Och shotgun, inte det bäst, ganska bra om man är i närstrid. Och specter...Tror det var en bil som hade ett jätte bra vapen på sig som dödar på ett skott. (är inte helt säker) Redigerat 6 November 2004 av No Fear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 marines kommer typ ha hoverbikes och sen undrar jag om the flood dyker upp och det kommer 11 nov eller :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Ja det kommer 11 november. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Beam sword är ju det mäktigste, tar död på en person på ett slag. Battle rifle..nja..Duger väll om man är på lite avstånd. Och Snipern är ju oxå jätte mäktig, tar död på en på ett skott. (väldigt bra på Cuagulation en ascool bana som man kör splitt screen på.) Och shotgun, inte det bäst, ganska bra om man är i närstrid. Och specter...Tror det var en bil som hade ett jätte bra vapen på sig som dödar på ett skott. (är inte helt säker) Battle Rifle duger?Där tar du fel... av dom som har spelat Halo 2 Multiplayer säger att det är nästan det bästa vapnet. förövrigt så sägs det att Covenant Carbine ska vara väldigt bra och väldigt svår åtkomligt på de flesta multiplayer banor men den som lever får se :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PaulMcCartney Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Ja.. De kommer bli så j*vla bra... De ska komma den 9 november Tyvärr där har du lite fel det kommer den 11 november Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 (Kassler @ 07/11-2004 10:51:53) Beam sword är ju det mäktigste, tar död på en person på ett slag. Battle rifle..nja..Duger väll om man är på lite avstånd. Och Snipern är ju oxå jätte mäktig, tar död på en på ett skott. (väldigt bra på Cuagulation en ascool bana som man kör splitt screen på.) Och shotgun, inte det bäst, ganska bra om man är i närstrid. Och specter...Tror det var en bil som hade ett jätte bra vapen på sig som dödar på ett skott. (är inte helt säker) Battle Rifle duger? Där tar du fel... av dom som har spelat Halo 2 Multiplayer säger att det är nästan det bästa vapnet. förövrigt så sägs det att Covenant Carbine ska vara väldigt bra och väldigt svår åtkomligt på de flesta multiplayer banor men den som lever får se :) Det bästa kan jag inte påstå, men det kanske är ett av dem LITE bättre. om man klarar av att använda det riktigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 (PaulMcCartney @ 07/11-2004 11:04:25) Ja.. De kommer bli så j*vla bra... De ska komma den 9 november Tyvärr där har du lite fel det kommer den 11 november Han kanske skrev det i juli och då visste man inte när det skulle komma... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Det är liksom November nu så jag tror inte det..... Battle Rifle blir nog mitt favvo vapen och 2 Plasma Rifles min favvo Dual Wieldning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 battle rifle verkar äga :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Det är liksom November nu så jag tror inte det..... Battle Rifle blir nog mitt favvo vapen och 2 Plasma Rifles min favvo Dual Wieldning. Om du tittar på Orzens inlägg så står det 21/7..... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Oj, den här tråden har varit med länge. :o Halo 2 kommer ut om 4 dagar. :) Det ska bli kul att få använda Fuel Rod Gun. Eller hur??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg