Metroid Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 va snackar ni om nu då? :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 va snackar ni om nu då? :wacko: du sa ju att dom du önskar dig pengar får du 3000 spänn. man kan köpa 5 nya titlar om man får 3000 spänn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 titlar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 titlar? ja, 5 nya speltitlar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 jaha menar du spel då fattar jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 jaha menar du spel då fattar jag :D eftersom 1 nya speltitel kostar 599 eller 549 så blir det 5 st till 3000 ca. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 det har du rätt i men tilnbaka till halo 2 nu :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Aaa... Kan knappt vänta tills de kommer ut... Och de kommer bärgis vara dubbelt så mycke snack om Halo2 när de kommer ut :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 nästan alla som har xbox kommer att köpa det! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jag kommer skaffa de lite mer till jul... har inga pengar att invenstera Halo 2 i.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jag kommer skaffa de lite mer till jul... har inga pengar att invenstera Halo 2 i.. man ska ju köpa det samma dag det kommer ut! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 aaa... Men de kan ju bli förseningar... Som t. ex Master Cheif han påstår att de kommer den 11 november... Men Bungie har lovat att de ska komma den 9:onde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg