Haggen Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 aa när man kör halo så blir man riktigt sugen på h2 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 aa när man kör halo så blir man riktigt sugen på h2 :D Ja asså måste det vara så lång tid kvar, längtar ju så himmlans mkt efter det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 aa det är för j*vligt men man får väll träna på halo 1 så att man är redo när det kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 aa det är för j*vligt men man får väll träna på halo 1 så att man är redo när det kommer Ja bara det inte är för annorlunda så man är för bra på HALO så man måste omvänja sig till H2 :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 halo: CE är faktiskt roligt men Halo 2 kommer att äga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 CE? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 halo: CE är faktiskt roligt men Halo 2 kommer att äga. Ja lungt att det kommer att göra asså..Jag är helt fässt i HALO nuförtiden :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Jag är sjuk idag så jag har suttit hemma och spela halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 CE? combat evolved. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Jag är sjuk idag så jag har suttit hemma och spela halo Hehe det är riktiga takter det, sitta hemma och spela istället för skolan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 (redigerat) aa heheh men det är lite jobbigt att vara sjuk också(missar mkt i skolan) Redigerat 6 September 2004 av Ne0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 aa heheh men det är lite jobbigt att vara sjuk också(missar mkt i skolan) Mjjo men ändå du lär dej ju spela HALO ännu mer :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg