Haggen Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 jo iförsig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 Jag är sjuk idag så jag har suttit hemma och spela halo hur långt har du kommit ? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 har klarat det för flera år sen men jag tränar lite inför halo 2 och så är det väldigt roligt att köra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 ok fick det i julas men har också klarat ut det på legendary :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 ok fick det i julas men har också klarat ut det på legendary :D Jag har klarat ut allt och lite till :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 nja jag hittar ingenting på two betrayals(bana 8) annars så är det bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 nja jag hittar ingenting på two betrayals(bana 8) annars så är det bäst vad menar du med hittar ingenting??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 10 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 nja vad pratar ni om håär nu då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 nja jag hittar ingenting på two betrayals(bana 8) annars så är det bäst Är det svårt att hitta var man ska på banan eller vad mena du ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 det är ju lätt att hitta på alla banor det är därför det e så bra :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 det är ju lätt att hitta på alla banor det är därför det e så bra :rolleyes: Ja men ibland önskar man faktiskt att det vore lite svårare att hitta ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Ja absolut de e som en väg som man gär tycker det ska finnas typ sprickor som vägar in i väggarna så det typ blir en genväg typ nått sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg