Light Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Ja så man slipper springa som onödigt låååååångt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 ja som på two betrayals :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 ja som på two betrayals :P Hehe det r äna löjligt långt o springa på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 jepp men det är ändå en av mina favoritbanor :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 roligaste banorna enligt mig är nogg halo, assault the controlroom eller vad den heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Roligast är Halo och assault on the control room. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Roligast är Halo och assault on the control room. Ja håller med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Ja assault on the control room, och Two Betrayals.. NÄSTAN lika dana ju, lika roliga åt minstonde ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Ska köpa Halo 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Xray ganska onödigt inlägg...... <_< Alla verkar ha ett enigt beslut ASSAULT ON THE CONTROL ROOM ÄGER!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Vadå, det är en Halo 2 tråd och då säger jag vad jag vill om Halo 2, eller vad jag ska göra, bara det handlar om Halo 2! :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Ja men om alla som hade Xbox skulle skriva"Ska köpa Halo 2" så skulle det bli ganska jobbigt plus att alla som har Xbox kommer att köpa Halo 2 typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg