Gäst Xray Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag tycker också det är gammalt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Naah joo men Kassler värkar veta rätt så mkt om H2 (mer änn dom flesta iaf) Jo, han vet ju mycket mer än mig och jag har kollat lite här och var.(i tidningar och på olika sidor) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Man ska kolla på http://www.bungie.net :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jaja.. Den recencionen han skrev på länken Kassler skickade tidigare där får man reda på välldigt mkt, värkar vara ett otroligt pel asså ! Jag kan inte bärga mig länge till asså :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 (redigerat) Man ska kolla på http://www.bungie.net Jag vet. Det är en bra sida. Är det nån mer än mig som nästan spricker av längtan.(dum fråga) Redigerat 4 Oktober 2004 av Halo 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag bryr mig inte särskilt mycket :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag bryr mig inte särskilt mycket :) Du är inte en så stor Halo fantast va ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Nej det verkar inte så. Men det märks på våra namn att vi är det, eller hur Halo_Master??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Haha det har du fullständigt rätt i Halo 4 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag gillar halo lika mycket som er, men vettefan om de märks på mitt namn :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Hehe det vet vi nog :) Förlåt om jag byter ämmne men kan nån skicka ett Pm med något namn som jag kan byta till :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag gillar halo lika mycket som er, men vettefan om de märks på mitt namn :P Haha, den var bra. :lol: På en bild i en Super Play tidning var det en Spartan II som åkte..... Ska jag säga det???Ingen blir arg va??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg