pollenallergi Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Nä, det där är master chief's... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
{Samurai} Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 hur får man flame thrower tilll halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Kan man verkligen det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zawers Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 mm men bara på internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 ja det kallas SPAM! mmm... hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 finns gömt nånstans på blood gulch i en grotta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 okej tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 det e lungt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 (Kassler @ 07/10-2004 22:25:31) (Xray @ 07/10-2004 22:20:15) Att du har ett demo, nej jag tror dig faktiskt inte häller.. Jaja.. Den där ATV`n värkar vara jäkligt kul att köra faktiskt, hoppas den har ungefär samma styrning som Warthog `en i ettan.. Föresten, jag blev rätt förvånad när jag hörde att när man har 2 needler så är man som kraftigast, finns inget kraftigare än det, tydligen.. Kanske det här du menar med 2 needlers? :cry: http://www.xbox.com/media/games/halo2/sim-halo2-0013.jpg troligen ;) Nää asså jag läste det på en recension, på samma länk du gav..www.xbox.com/ där hittade jag det någonstans ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Allså kan man ha laser svärdet som lasersvärds gubbarna har? ^_^ kan nån visa en bild på nån av de nya vapnen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Du sa ju ett nyss, lasersvärdet, har sett en bild på det : http://www.xbox.com/media/games/halo2/sim-halo2-0011.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg