Light Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 WOOOOHOOo Ny film, dålig kvalitet, men ascool. Håll till godo alla halo 2 onanister Jag tyckte inte den va bra faktiskt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 det fungerar inte att laddda ner filen det står att den inte hitttar den hjälp?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 det fungerar inte att laddda ner filen det står att den inte hitttar den hjälp?? :unsure: Jag vet inte så värst mkt om sånnt så.Men jag bara laddade ner och fungerade för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 NU finns den sista "Weekly Update". I videoformat :) Låg kvalitet: 40 mb Hög kvalitet: 85 mb tankar förstås den i bra kvalitet. Ni får rapporten om en halvtimme ungefär ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sikevux Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Man kan spela en demo på en sida men jag beretar inte den för någon :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Man kan spela en demo på en sida men jag beretar inte den för någon :evil: jo eller hur :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 kan man kolla på weekly update ?? :blink: har du länk? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 http://www.bungie.net sen kolla åt vänster och tryck på Halo II Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Tankar weeklyupdate_hires nu.. En liten film från bungies kontor.. För att fira att... Halo 2 är helt färdigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Skicka länk ? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 http://download.microsoft.com/download/3/5...pdate_hires.wmv =).. Mend e 89mb stor för övrigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Okej jag fick ju nytt bredband idag så det går nog fort nu så. Vad är den senaste faktan ni hittat då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg