Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 men det kan vara annorlunda nu, jag vet inte mmm jag kunde se en film Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 se ja, men inte ladda ner....eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 se ja, men inte ladda ner....eller? vet inte kollade bara på den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Jag kunde ladda ner gratis för några veckor sedan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 jaha, då går jag in och kollar ifall jag också kan det då ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 jaha, då går jag in och kollar ifall jag också kan det då ;) allright Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 nej man måste betala för att kunna ladda ner alla på gamespots hemsida :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 nej man måste betala för att kunna ladda ner alla på gamespots hemsida :( jaa...men dte går att bara kolla på dem ju... det räcker eller?... förresten jag tycekr itne man ser så mycke på den trailern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 (Zong_zui @ 31/07-2004 16:07:27) nej man måste betala för att kunna ladda ner alla på gamespots hemsida :( jaa...men dte går att bara kolla på dem ju... det räcker eller?... förresten jag tycekr itne man ser så mycke på den trailern beror ju på vilken du kollar på ju :) där ju flera stycken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Det är JÄTTE-fösenat n, det bskulle egentligen kommit i höstas 2003! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Det är JÄTTE-fösenat n, det bskulle egentligen kommit i höstas 2003! aa...precis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Okej vad vill ni helst ha? ett ofärdigt Spel eller ett färdigt spel? :angry: Det var bara klokt av Bungie att skjuta upp releasen så de kan få det så bra som möjligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg