Slasktratt Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Precis! Där satt den. Det är detta denna tråden försöker säga... 17 dagar kvar ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 mm inte långt kvar nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 http://halo.bungie.org/oldnews.html?item=10958 I texten står de vart man kan ladda ner den Hahaha vad röten film, men ja man får typ se 1 sekund av spelandet, det är iaf något :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Så nu har jag klarat Mias Matte hus! gött det var ganska svårt Halo 2 kommer om några dagar kanske bara om jag inte stoppar productionen av halo 2 spelen HAHAH. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 grattis men då stoppar ¨jag nåt stort spel som kommer till GC nej juste det finns inte <_< :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 grattis men då stoppar ¨jag nåt stort spel som kommer till GC nej juste det finns inte <_< :lol: Metroid Prime 2 är ju på väg och det är stort <_< Alla får tycka som dom vill, Ike får ju hata det Halo 2 om han vill men isånnfall får han hålla det för sig själv. <_< Snart dör jag asså, vill så gärna ha Halo 2.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 När Zelda kommer till sverige kommer Halo 2 spelet glömmas bort och alla X-box ägare kommer att gråta blod! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 När Zelda kommer till sverige kommer Halo 2 spelet glömmas bort och alla X-box ägare kommer att gråta blod! :evil: Ike nu säger jag att du ska ta din feta röv och gå nån annanstans, om inte ska du få se vad som händer. :angry: Håll det för dig själv istället, Inte snackar vi sk*t om din morsan elle nåt liknande som betyder mycket för dig. NU slutar du <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 han äcklar mig :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 (redigerat) LOL Men nu är ni väll inte lite off topic va ;) *BACK TO TOPIC* Undra hur det är att köra Wraith`en Eller ATV´n . Redigerat 24 Oktober 2004 av Halo_Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 ATV'n är skönast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 jag håller med IKE[/size [size=14]:P :P ] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg