Manga Master Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 On jag skriver i ett grupp-forum do for jag ju inga poeng.. Men ner jag tar bort ett av mina inlegg so for jag minus.. Ska detta vara so? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Hur kan du få minus. Så blir det inte för mig i SK eller när jag VAR mod i ZOnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 22 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Ibland blir det for mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Pm:a admin och fråga :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 24 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Kolla, nu har jag 30- :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Nåt bug eller fel. Typ samma sak men ändå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.