litetill Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 jag tycker mesprit i pearl är svårast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 latios/latias för han e svår o hitta o om man ej har master boll så e de kört.Jag fånga min Latias med Timerball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 En ratata ofc! Fast då måste man va pank på pokebollar :P Hundarna på FireRed/LeafGreen är ju f*n omöjliga att hitta om man inte sett dom innan >.< Celebi och dom kan man enbart få om man fuskar eller om man va i Kina/japan på en Event Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Svåraste är ju enkel. En tränares pokémon :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 En omöjlig är shiny ♀ starter i RBYGSC. Och jag menar det bokstavligen. Spelet är programmerat så att det är omöjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 ingen är svår :huh: använd evil eye på pokemon som rymmer. ge dem poison/sleep/ status och skada ner till rött liv sen kastar man bara en ultra boll och hoppas att man har turen med sig. med denna teknik har jag fångat alla legend pokemon som går att fånga utan events. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Regirock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) enligt Bulbapedia finns det ingen pokemon som är den mest svårfångade. dock finns det flera som är lika svårfångade, dessa är följande: Missingno. Articuno Zapdos Moltres Mewtwo Raikou Entei Suicune Lugia Ho-Oh Beldum Metang Metagross Regirock Regice Registeel Latias Latios Rayquaza Jirachi Deoxys Uxie Mesprit Azelf Heatran Regigigas Giratina Cresselia Manaphy Darkrai Arceus vill du läsa mer om "catch rate" så gör gärna det på bulbapedia: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Catch_rate hela listan över pokemon sorterade efter hur lätt det är att fånga (hur lägre nummer desto svårare att fånga): http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Lis...n_by_catch_rate Redigerat 30 December 2008 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Deoxys är omöjlig att fånga utan en masterball. Ngn som har testat fånga den äkta Deoxys? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Näe, bara hackad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 varför tycker alla att regi rock är svårast att fånga :huh: själv tycker jag att latios är svårast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Latios och Latias är enklast att fånga om man har sett de en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg