Arwen Undomiel Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 (0014 @ 26/07-2004 11:57:41) (Rumiko @ 26/07-2004 09:39:57) tjoohoo nu klarade jag templet(bossen var lätt) Jag fick typ en grismask som gör så att man luktar bättre varför ska man ha den masken egentligen? Gå in i Woods of Mystery och ta på dig Mask of Scents (grismasken). I ett av rummen kommer du att kunna se ett lila moln. Det är en svamp. Gå dit och tryck B. Lägg svampen i en tom flaska. Gå till Magic Hag's Potion Shop och ge svampen till häxan. Efter två eller tre dagar kan du komma tillbaka. Då har hon gjort en blue potion av svampen. Det finns också en svamp i ett rum i Stock pot inn, det är ett på övervåningen och den finns i en Kalsong... =) Vart ligger Woods of mystery? I en kalsong?????? :lol: Det hade jag ingen aning om!!! :lol: Vilket rum??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 asså det stora rummet där 2 gubbar spelar kort ibland... kolla själv..hade bara på mig den en gång just då och såg det.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 asså det stora rummet där 2 gubbar spelar kort ibland... kolla själv..hade bara på mig den en gång just då och såg det.. =) Okej. En svamp i ett par filsingar... Hur kom den dit??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 det vet jag inte...kanske "Rumpsvamp"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Ojsan! Den måste nog forskarna känna till...LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 nä, men ärligt talat så är det lite roligt...skrattade när jag såg det första gången... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 nu har jag en liten fråga.Vad kan man använda oats of oarchs-sången som man lär sig av bossen i woodfall?Det händer inget när jag spelar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 när du klarat aalla 4 tempel så ska du kalla till "The four Giants" från de fyra templena med hjälp av den sången... de kommer att hålla upp månen för dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 när du klarat aalla 4 tempel så ska du kalla till "The four Giants" från de fyra templena med hjälp av den sången... de kommer att hålla upp månen för dig... Lite tillägg bara: man ska alltså till Clock Tower efter kl. 0:00 sista natten och där ska man spela Oath to Order. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Det kan varit nåt gammalt som börjat mögla kanske. Eller vad vet jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Det kan varit nåt gammalt som börjat mögla kanske. Eller vad vet jag. det tror jag också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg