Paradox Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Skrivet 22 Juli 2004 Jag skulle se om man kunde koppla en SMD kontroll till en dator den passa inte in i orginal utagen för handkontroller, så jag leta lite till tills jag hitta ett ställe där den passa. Jag koppla in den och instalera den. Tydligen så var det där ett utag där man koppla in en server. Så nu har jag en server som är en handkontroll :P .
Paradox Skrivet 22 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 22 Juli 2004 Jag har programerat om min handkontroll till en dataserver.
Paradox Skrivet 23 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Juli 2004 Den fungera bra men ända som inte gick det var att ge serven ett IP nummer.
Paradox Skrivet 25 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 25 Juli 2004 Knuckles: vet inte <_< Ozoon: ne tyvär
finaly_man Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Skrivet 27 Juli 2004 Skumt! Men väldigt häftigt, det mest liknande jag har spelat (du kunde iofs inte spela) är att en kompis ha två SNES dosor inkopplade i sin dator som vi spelade Super Mario Bros 3 på :D
Rekommendera inlägg