Backspace Skrivet 30 November 2003 Rapport Skrivet 30 November 2003 Det har hänt något fel! Jag kan inte sätta dit den här avataren! Snälla, Kan någon mod eller admin göra det åt mig? http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/D.D.Genuis-2.gif Citera
Nogger Mint Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 Var på nätet kan man ladda upp den Citera
Backspace Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 Var på nätet kan man ladda upp den Vadå? Menar du min avatar? Jag behöver i alla fall inte hjälp med den längre! Den är gammal! Citera
Nogger Mint Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 nej jag menar hur man visar en avatar utan att ha den som avatar Citera
mr.best Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 du laddar upp bilden på ex grendosa.com Citera
Nogger Mint Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 Nublir det bara X För mig också och på mina url till bilden är det sidan kan inte visas det är sktirriterande Citera
mr.best Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 jag minns en sida till men minns inte vad den hette... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.