Offline Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Skrivet 24 Juli 2004 hur får man in egna bilder i cs? jag menar som "spray bild" Citera
Offline Skrivet 24 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 24 Juli 2004 ja, jag såg en som hade lagt in en *host*porrbild*host* som sin spraybild.. jag tänker göra en tävling där ni ska göra en bild till mej..men först måste jag få veta HUR man lägger in dom.. Citera
Gäst max99 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Skrivet 24 Juli 2004 man kan ha egen musik som kommer fram när man har dödat någon :P Citera
Offline Skrivet 24 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 24 Juli 2004 jaja, men jag vill ha en BILD Citera
Gäst max99 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Skrivet 24 Juli 2004 jag vet inte hur man gör en sån.. Citera
Offline Skrivet 24 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 24 Juli 2004 nehe, men då får jag väl hoppas på att någon som vet hur man får in bilderna svarar här då.. Citera
Apoca Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Skrivet 24 Juli 2004 det finns ett program, där kan man göra sin egna spray loga. HLC Half-Life Logo Creator. det är det lättaste sättet att fixa spray logor i färg till cs, du får själv lista ut hur man andvänder det, eftersom det inte är så svårt... bilden blir störe när man sprayar den på vägen så tro inte att den kommer vara sådär liten som den är i programet (sök på google.com, men finns även på fileplanet.com) Citera
Ozoon Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Skrivet 24 Juli 2004 med half life logo creator går det jättelätt. bara att öppna bilden, omvandla den så att den passar, och sen trycka save WAD. Citera
Zingan Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Skrivet 24 Juli 2004 (redigerat) okej Redigerat 24 Juli 2004 av Zingan Citera
XezoN Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Skrivet 24 Juli 2004 Ni som gärna vill ha egna spray logos i cs. För att kunna göra det finns det två alternativ. Antingen laddar man hem en färdig bild att bara lägga i en speciell mapp, eller laddar man hem ett program och konverterar egna bmp-filer och lägger i en speciell mapp. På hemsidan http://www.spraylogos.de finns det både färdiga logos i wad-format och program man laddar hem för att konvertera filer till wad. Ett rekommenderat program att konvertera bmp-filer till wad-filer är HLC (HalfLife Logo Creator). VIKTIGT När du laddar hem en wad-fil eller konverterar till en wad-fil så heter filen pldecal.wad. Ändra det namnet till tempdecal.wad annars funkar det inte. VIKTIGT För dig som spelar 1.6 genom steam: Lägg din wad-fil i mappen Den här datorn/Lokal disk (C:)/Valve/Steam/SteamApps/Dit t användarnamn i steam/Counter-Strike/cstrike/. Radera sedan filen Custom.hpk, och skrivskydda din wad-fil. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.