The Moose Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Hej Hej:) Det hade vatt jätte snällt om nån kunde hjälpa mig.Jo jag är där när man ska möta Vlad han är uppe i det där tornet och han kastar en massa granater mot en.Jag bara springer runt runt runt hela tiden o fattar inte vad man ska göra.Vad ska man göra :( .snälla hjälp mig jag hade uppskattat de så.Tack på förhand :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 hahaha! Det är lugnt nu ingen behöver svara på denna tråden nu för jag har nämligen precis klarat spelet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 så bra då vad vare men skulle göra då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Skjuta på ett par remmar så dom föll över Vlad så att han ser sin sista stund!:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 då finns det inget att göra i detta ämne nåt mer!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg