Kanji Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 (redigerat) Jag har spelat Tactics Core på Newgrounds fötut och håller på att bli medlem nu... Jag heter Protoss. Redigerat 28 Juli 2004 av Kanji Citera
MMX Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 (redigerat) och jag heter mupp fast en så länge fattar jag ingenting!! Första Fighten: någon lurade mig, han sa att jag skulle trycka f5 och då gick jag ut hela spelet, antagligen vann han! :D Redigerat 28 Juli 2004 av MMX Citera
Chihuahua Skrivet 28 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 28 Juli 2004 han sa så till mig också, men jag visste redan vad F5 gjorde, så det gick jag inte på. Citera
MMX Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 Okey, jag e på min andra fight, han kan inte snacka och det tar ju skit lång tid att fightas klart! nu börgar jag lära mig innan råkade jag döda min egen för en gubbe attackerade flera i taget :P Citera
Kanji Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 (redigerat) Jag är så trött... Så jag orkar inte tänka mig för... Jag bara gör några drag. Vilken clan? Jag är en Nightmare Dragon. Redigerat 29 Juli 2004 av Kanji Citera
Chihuahua Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 29 Juli 2004 MMX: Menar du att chatta, så tryck typ nånstans vid texten och börja skriva så kommer textrutan upp. Jepp, fighterna tar gott om tid, men sen är det ju taktik så man får tänka igenom varenda drag. Ett tips är, att flytta ALDRIG en figur om du inte är tvungen pga att t.ex. nån kanske dödar den i nästa drag. Kanji: Nepp, det kan bli lite jobbigt. Själv har jag ingen klan än, får se senare. Citera
Game Master Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 Kan nån hjälpa mej få lite mindre fönster?! jag ser inte vad dom säger.. Citera
Chihuahua Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 högerklicka på tangentbordet, tryck Egenskaper, in på inställningar och ändra skrivbordsstorleken. Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Det är alltid Server Full för mig! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.