0014 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 mm....det finns väl ingen frågesport eller liknande i spelet?? eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 jo i slutet av speleN finns det det.. man går på ett stort spel åvanför lava och på varje ruta får man en fråga med 3 svars altenativ... och i banjo-tooie ställer hon frågor och man tävlar mot 2 andra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 hmm...det har inte jag gjort...ska kolla om det stämmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 eh... vem tror du har rätt egentligen.. jag (banjo proffs) eller du.. du har nog inte klarat spelet! FÖR JAG VET ATT DET E SÅ SÅ SÄG INTE EMOT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 eh... vem tror du har rätt egentligen.. jag (banjo proffs) eller du.. du har nog inte klarat spelet! FÖR JAG VET ATT DET E SÅ SÅ SÄG INTE EMOT! Jag har inte sagt emot ditt svar...jag hade bara inte gjort det utan skulle kolla om det gick... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bikboy Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Alla Banjo-Kazooies inlägg är det bara töntheter lika så med 0014 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 eh... jaha men det har inget med banjo-kazooie att göra, håll dig till ämnet och sluta spamma! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Alla Banjo-Kazooies inlägg är det bara töntheter lika så med 0014 Om det är nån som säger töntiga saker så är det ingen annan än DU!! ta inte illa upp...*Not* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessica Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Alla Banjo-Kazooies inlägg är det bara töntheter lika så med 0014 Om det är nån som säger töntiga saker så är det ingen annan än DU!! ta inte illa upp...*Not* Hej! jag har kört fast,kan någon hjälpa mig.. hur f-n dödar man den stora krabban på stranden??? sen hittar jag inte den blå gubben( vet ej vad dom heter, och inte banorna heller..;)....) i banan där sköldpaddan är... man skall väl samla sex st. har jag fattat... men vart är den blå???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Nipper eller??? Nipper är krabban som säger vart skattkistan finns?? hursomhelst funkar inte egg på honom eftersom har ettt starkt skal utan du ska göra ett sånt där Rat-a-tat på hans öga, han säger då att du skadat honom....SPRING direkt efter att du slagit honom för annars Nyper han dig... efter 3 gånger är han död och i hans skal finns 6 noter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 eller så kan man använda odödlighets fjädrarna.. gubbarna? menar du dom olikfärgade krokodilerna?? det e svårt att säga var alla står, du får gå runt och leta helt enkelt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 finns det 6 st....hade för mig att det bara var 5 st...men i alla fall så var det kanske 6 st...du banjo kazooie...vad heter den där attacken...heter den Rat-a-tat?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg