Hoppa till innehåll

Banjo-Kazooie & Banjo-Tooie


Xade

Rekommendera inlägg

finns det 6 st....hade för mig att det bara var 5 st...men i alla fall så var det kanske 6 st...du banjo kazooie...vad heter den där attacken...heter den Rat-a-tat??

 

Hej...japp du har rätt 5 st är det.. jag går runt runt... hittar ingenting. kan man göra någonting mer med krokodilen som ligger( förutom att gå in i näsborrarna)..??

Tack för hjälpen för det andra iaf. jag får irra vidare....antar jag!

 

hade..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 145
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag vet inte heller på vilket spel det är på men Gruntilda är ju sista bossen på BK

 

 

Japp klarade krabban,kändes fånigt att fråga om en sån löjlig sak.. nåja hur som helst fortsätter problemen att komma..är nu på "sandbanan" eller vad den nu heter.. har klarat en del pusselbitar.. men hur gör jag med trädet som är törstigt?? har irrat runt..runt.. lika har jag fattat att man ska göra nåt med kaktusarna.. har hoppat,slagit ja gjort det mesta.. hur gör man..`?????? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte heller på vilket spel det är på men Gruntilda är ju sista bossen på BK

 

 

Japp klarade krabban,kändes fånigt att fråga om en sån löjlig sak.. nåja hur som helst fortsätter problemen att komma..är nu på "sandbanan" eller vad den nu heter.. har klarat en del pusselbitar.. men hur gör jag med trädet som är törstigt?? har irrat runt..runt.. lika har jag fattat att man ska göra nåt med kaktusarna.. har hoppat,slagit ja gjort det mesta.. hur gör man..`?????? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...