martissii Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 haha... ja tycker det ser u som Pikachu! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 eller hur??! hallå??! någon??!... ja e ensam... ingen pratar me mig... :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 haha... ja tycker det ser u som Pikachu! :P Trodde nästan att jag hade syn-fel!Tur att du oxå se att d e Pikachu annars skulle jag kollat synen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 hahaha... :P LOL :P ... trodde ja me innan... sen trodde jag att ja inte kunde ett dugg om pkmn... (blev nästan lite rädd) :) tur att det är nån som står på min sida... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 den killen/tjejen bifogade nog fel bild eller så tog han en på Pikachu med flit :) en teori bara :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 haha... :D tror ja me LOL!!! *jag tycker nog det va i fel samband* :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst teamquaqua Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Mina favoriter är pokemon: Latias/Latios atacker: Mistball/Lusterpurge :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 min är mew pshichic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 okey... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Pokemon: Charizard Attack: Blast burn Jag vet att Fr/Lg inte kommit än, men jag har sett en bild på Serebii.net och jag gillar kraftiga attacker (Blast burn är som Hyper beam, Kraft 150, fast en Eldattack). :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 :o verkar grymm!!! *Respect*!!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Nja, man måste "Recharge" efter den oxå... Men annars kan BARA Charizard lära sig den. Och med STAB (Same type att. Bonus(eldattack med eldtyp)) blir kraften hela...öh: 150/2=75 150+75=225. 225. Lite uppvärmining i matte före skolan. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg