Nicita Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Den ser nästan ut som mewtwo :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 jag tycker den liknar en blandning av blaziken och mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 den blir ju klart en av mina favos(just nu) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 ska bli kul å se hur ren ser ut :) jag hitta en konmstig sida en gång för flera år sen där det stog att man kunde ladda ner pokémon diamant och pearl typ till sin moblil eller nått men det var diamant och pearl i alla fall det är jag säker på. kommer tyvärr int ihåg vad sidan hette.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 23 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 ska bli kul å se hur ren ser ut :) jag hitta en konmstig sida en gång för flera år sen där det stog att man kunde ladda ner pokémon diamant och pearl typ till sin moblil eller nått men det var diamant och pearl i alla fall det är jag säker på. kommer tyvärr int ihåg vad sidan hette.. :( ok.. längtar till ja få se blastburn.. :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon Lord Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 favvo pokemon :charizard favvo attack/er på charizard:Blast burn,flamethrower,slash och fly :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Blast burn ser ut som en eld ring jordbävning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 (redigerat) Datorn hackar igen! :angry: Redigerat 23 Februari 2005 av Elite General Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 (redigerat) Datorn hackar igen! :angry: Redigerat 23 Februari 2005 av Elite General Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 mina favvo attaker är väl, flamethrower osv.................... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Pokemon: Mew B) Attack:Thunderbolt :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Flametrower hyper beam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg