sas Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 mingo attacker virus bem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 pkm. Tyranitar Attack. Rockslide. Värför? inte en aning bara diggar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 mmm.. balla attacker :) flamethrower--> så gullig magby.. :P haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 favvo pokemon raygqassa (vet inte hur han stavas) favvo attak outrage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 bra attack= earthquake, Golem :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ash Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 min favvorit attack e hhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmm........ latias grymma sheel cold :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ash Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 :unsure: DU HACKERN MIN BRORSA OCH JA VILL VETA HUR MAN FÅR JIRACHI JA HAR DEN MEN EN KOMPIOS VILL INTE SEJA NÄR HAN HADE VISAT :angry: SNELLA SEJ HACKERN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 8 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 thunder med ampharos :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 [Min favo pokemon är:Charicard,Farlihgeater(vet inte hur den stavas)och Pikachu. Mina favo attacker är:Surf,Thunder,fire blast och hydro pump. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Blaze Kick med Blaziken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 mew attack metronome. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 [Min favo pokemon är:Charicard,Farlihgeater(vet inte hur den stavas)och Pikachu. Mina favo attacker är:Surf,Thunder,fire blast och hydro pump. :) Har en till favo pokemon(glömde den)Är Mew med Pyshic(eller vad det nu stavas) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg