Pikachu86a Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Min favorit är pikach Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Min är nog ganska många men min riktiga favvo är nog... hmm en Sur Skit? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Min är nog ganska många men min riktiga favvo är nog... hmm en Sur Skit? :P Sluta med sånt som "Sur skit" han heter Surskit. Det är störande när ni håller på med sånt. Haha, men lite humor får man ha ibland! :) Tebax te ämnet! Det har blitt lite spam här ser jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Min är nog ganska många men min riktiga favvo är nog... hmm en Sur Skit? :P attack: min e frenzy plant pokemon: mew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 5 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 hmm.. eeee jaa, alla har olika favoriter.. =D hänger inte med på dom nya spelen o jag antar att de e nya attcker o sånt där.. O JA vET NGET OM DEM!! :(( men forstätt ni och svara, det har ni varit bra på hittils! ;) elekid så gullig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Pichu, Deoxy (Speed), Jirachi och Celebri. men min absoluta favvo är nog Jirachi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 25 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 smochum så söt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Rukario,Totodile,Pichu(Har en egen serie om en Pichu som e sportsreporter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wormman Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 min favvo charizard/flamethrower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 några bra attacker till gengar: hypnosis shadow ball nightmare dream eater :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 31 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 på silver använde jag alltid: Typhlosion med: Flamethrower Swift Flamewheel Quick attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg