(=Sonic=Master=) Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 min favo pokémon e togetic ......och hans attacker är thunderbolt, solarbeam, hyperbeam , metronome .........det är mina attacker med togetic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 30 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 metronome e kul... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 ok... :P blir castform nått speciellt på sandstorm me? Nej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 har ändrat. Min favvo pokemon e Skitty .attacken vet jag inte :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingofsoccer__ Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 tackling Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jirachi. Attack Doom Desire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Super duper mega ultimate giga punch!!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Super duper mega ultimate giga punch!!! :P Fins inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingofsoccer__ Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 heh men den skulle nog vatt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ael Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Min är Groudun latios attack tm 50 overhet bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 min är deoxys attack:psycho boost! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 hahaha... en väldigt stor blanding.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg