kkthxbye Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 på mobilen måste man ladda upp den då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Tror knappast det men vet ej. Endel saker är ju jätte jobbiga att hitta ska värkligen köpa ny mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 25 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 12.000:- Precis som Spidey alltså. Man undrar ju hur ni fick tillåtelse? Min mobil är inte direkt en spelmobil, en Siemens MC60 <_< Det andra jag inte nämnde (glömde den) var att ladda upp ringsignaler. Det är nog lika klurigt som Java. Men kostar det att Wapa, för det måste man ju och hur går det till, får man adressen i SMS:et Ir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 12.000:- Precis som Spidey alltså. Man undrar ju hur ni fick tillåtelse? Min mobil är inte direkt en spelmobil, en Siemens MC60 <_< Det andra jag inte nämnde (glömde den) var att ladda upp ringsignaler. Det är nog lika klurigt som Java. Men kostar det att Wapa, för det måste man ju och hur går det till, får man adressen i SMS:et Ir? Japp du får ett sms med en address så går du in på den adress o fixar bilden/ringsingnalen Det kostar ungefär bara 1kr att vara wapa så länge så att man kan fixa bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 jag kan typ inte gå in på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 jag kan typ inte gå in på internet Är du säker på att du har wap-tjänst på din telefon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 (Mihawk @ 25/07-2004 09:49:28) jag kan typ inte gå in på internet Är du säker på att du har wap-tjänst på din telefon? ja jag har en sony ericson T610... men det går nog ... men det kostar också :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 (ps2_boy @ 25/07-2004 09:53:41) (Mihawk @ 25/07-2004 09:49:28) jag kan typ inte gå in på internet Är du säker på att du har wap-tjänst på din telefon? ja jag har en sony ericson T610... men det går nog ... men det kostar också :( jo det kostar ju en liten slant men det är ju billigare än att gå in på tex aftonbladet och köpa en bild ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Bra idé admin ! kanske ska slänga ihop några midi filer och göra lite sköna ring singnaler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 25 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Om man inte har WAP kan man väl ringa till ens operatör, dom drar av pengar och ger dej Wap-funktionen. I vissa tidningar där som typ 91:an och Kalleanka finsn det annonser från Pling-pling och vad dom heter. Längst ner på den sidan brukar dte stå hur man fixar WAP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Det är gratis att skaffa wap funktion... Gör det från din opratör iaf du behöver.. brukar stå på hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 25 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Jaha...*kliar på huvudet* Jag visste inte det var gratis, är det inte gratis kostar det 10:- iaf :huh: Nu återgår vi tillämnet, kan någon en sajt där man laddar hem Java spel? För man tjänar ju s.s minst 20:- på att ta hem ifrån fuska-´´ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.