pollenallergi Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Vad tror du.. Ja självklart.. Tråden handlar ju om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Runescape är lite som knark. Först är allt gratis. Sen kostar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Knark e bra att ha om man e drog handlare och om man e det så e runescape skit bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Du förstår inte vad jag menar... Först är runescape helt gratis. Men sen om man vill bli bättre så kostar det en vis summa pengar i månaden.. Det är det enda jag tycker är trist med MMORPG.. Det tar aldrig slut, och det kostar oftast ifall man vill bli ngn av de bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 var ska man gå in fö att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Tja kanske men de e rätt billigt att bli medlem (ja e det). Men i world of warcraft e det ännu värre då möste man betala varje månad bara för att spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 var ska man gå in fö att spela gå in på www.runescape.com gå in på highscore och sök på "burken bj" me :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Tja kanske men de e rätt billigt att bli medlem (ja e det). Men i world of warcraft e det ännu värre då möste man betala varje månad bara för att spela det. Det kanske beror på att WoW är minst 10 ggr bättre än Runescape Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Ja skulle andå inte betala varje månad bara för att spela ett bra spel! slöseri med pengar! (har inte så mycket för den delen) men min kompis e galen i warcraft! han vill bli en beta tester på Wow! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nagozie Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Den högsta lvln ens gubbe kan ha är något med 100! Mitt monster skulle heta Vorhak och vara ett stort monster med magi stav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 YO allihopa! förlåt att ja dubbel posta förut inte meningen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Ja skulle andå inte betala varje månad bara för att spela ett bra spel! slöseri med pengar! (har inte så mycket för den delen) men min kompis e galen i warcraft! han vill bli en beta tester på Wow! Varför betalar du då för runescape.. Du tycker ju det är ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.