XezoN Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 grymt! mm men på den E3 trailern så e dt några s typ 4 personer som sitter o en har en blå sak i handen vem e dom? jag tror han me blå saken e eller liknar Sora elle så e dt den blonda killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 vem e det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 vem menar du max99? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Han menar vem e den blonda killen tror jag iallafall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 men vi har skrivt typ 4 sidor vem blonda killen e vi tror allafall d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Denna info kommer från en KH Expert men detta kan inte vara rätt information: Det finns 4 världar i KH världen. Och i varje värld finns en Keyblade. Light Present Darkness In-betweene Jag tror han är från en av de andra världarna! En Keyblademaster. Han har hittat två av de fyra Keyblades. Sora har ett och Mickey har ett. Varför han skyddar Sora vet jag därimot inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 naa tror inte dt o han har hittat Oblivion o Oathkeeper no way... vem e den här KH Experten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 En kompis till mig :) Hur tror du han fick tag i dom då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (redigerat) har ingen aning men dt kan va så men hur gick han dit? och hur vet din kompis att dt e så? Redigerat 5 Augusti 2004 av XezoN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 har ingen aning men dt kan va så men hur gick han dit? och hur vet din kompis att dt e så? Det vet jag inte själv men han har väl nog läst det på en sida. Han var äldre än mig men det lät rimligt det han skrev iallfall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 mm mycke rimligt lät d! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 ja men e det sant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg