*Sundolang* Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Hur ändrar man sin avtar så att min Fox får "Sundolang" på bilden? :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 du måste ha ett bild behandling program som Photoshop eller paint.. så tar du bilden du vill ha, skriver sundolang på den sparar den på t.ex. skrivbordet och så laddar du upp den som din avatar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 25 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 du måste ha ett bild behandling program som Photoshop eller paint.. så tar du bilden du vill ha, skriver sundolang på den sparar den på t.ex. skrivbordet och så laddar du upp den som din avatar.. Men hur får jag den till en fil som dom tar när jag gör om blir det Bmp inte jpg eller jpeg???? :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 25 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Klarade det! Yahoo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 25 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 VÄNTA Jag har fått det till .jpeg bild men när jag trycker Uppdatera avtar kommer det fram en skylt där det står Fel det går inte ladda upp såna här avtar ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 1:tripper posta inte 2:den är förmodligen för stor då..det är väl max 12kb..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.