DanniQ Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 1. Var kan man boka The Sims 2 billigast? 2. Om man köper det från ett annat land kan man installera det på svenska då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 1. Var kan man boka The Sims 2 billigast? 2. Om man köper det från ett annat land kan man installera det på svenska då? boka det på thesims.se och fråga nr 2 ja det går att installera det på ett annat språk för om det är köpt i sverige så kan ju vi också installera deras språk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master 2 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 En annan bra hemsida att boka på är http://www.webhallen.se och sedan sök på sims två och boka ! Fråga två: Det klart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 sims finns väl på svenska, engelska, italienska och franska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master 2 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Jag vet inte exakt vilka språk det finns i, men om du köper det i frankrike/Italien eller var du vill, så e jag nästan 110% säker att man kan installera det på svenska ändå :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 ja det e ju samma spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master 2 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Ja, Precis:) det var det jag ville ha sagt ..... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 okej e dina fråger besvarade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 26 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Ja det är dom, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 ne, det är inte säkert att spelet är på svenska om man köper det utomlands..jag köpte Revolt utomlands ch det är på franska :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 26 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Men om man köper The Sims 2 så kan man nog installera det på svenska som dom sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.