Hoppa till innehåll

Zeus ......död......


Gäst anubis

Rekommendera inlägg

När jag gick i 1:an så dog en av mina kompisar..

F*n vad jag grät.

 

Fast du emma watson f*n dom flesta vill nog veta hur Zeus dog, det vill jag också veta nu.

Varför vill du inte säga det?

Han/hon vill nog inte säga det för du vet det är en känslig sak! J*vligt synd! :( :o :cry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

varförskulle jag berätta hur han dog?

och du finaly man du kanske inte sörjer men du behöver väll inte skriva det....eller?och desutom varför hatar du alltid mej och mina brorsor?

jag har aldrig snackat skit om dej eller sagt nått illa det var du som pm:ade och skrev jag ska försöka få dej bannad från sidan då blev jag arg och sa vad har gjort dej då sa du jag e på din brorsa hela tiden .....

allså jag tänker inte tåla att du ignonerar mej ok om du hatar mej så kan du skriva det så här emmá watson f*n jag hatar dej!

och ni som inte tror på mej e jag sårad för men det går inte att göra nått åt det.

varje människa får trå vad dom vill men jag vet om jag ljuger eller inte.

nån kan tabort zeus användare nu spelar ingen roll.

och sen så tror du finaly man och #21 att jag ljuger och skulle ha en tredje användare! helt galet vad ska jag med tre användare till?nån skulle ändå få reda på jag hette musse pigg för att han e gullig.och några säger att jag gör många inlägg för att bli mod.det verkar inget kul och va mod för man skriver nästan aldrig personliga nya ämnen. och jag skriver för att hjälpa andra som behöver hjälp inte så kul attt va fast i nått spel finaly man och #21 e säkert skit sjysta men dom e inte det mot mej varför?

Dina brorsor? Om du nu har bytt namn har jag ingen aning om vem du är, men för att inte låta dum när det gäller dina brorsor antar jag att du är musse pigg.

-

Hatar och hatar...jag gillar er inte.

-

"jag har aldrig snackat skit om dej eller sagt nått illa det var du som pm:ade och skrev jag ska försöka få dej bannad från sidan då blev jag arg och sa vad har gjort dej då sa du jag e på din brorsa hela tiden ....." Den där s.k meningen får du ta om, ett skäll att jag inte gillar dej är stilen att skriva.

-

Jag ignorer dej inte

-

Jag står fast vid min tro att ni är samma person. #21 håller visst med också?

-

Bara för att man gör många inlägg blir man knappast Mod, borde du inte veta det nu -.-!

-

Om du inte tycker jag är shyst så är jag inte, jag är bara min egen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(finaly_man @ 29/07-2004 10:53:07)

varförskulle jag berätta hur han dog?

och du finaly man du kanske inte sörjer men du behöver väll inte skriva det....eller?och desutom varför hatar du alltid mej och mina brorsor?

jag har aldrig snackat skit om dej eller sagt nått illa det var du som pm:ade och skrev jag ska försöka få dej bannad från sidan då blev jag arg och sa vad har gjort dej då sa du jag e på din brorsa hela tiden .....

allså jag tänker inte tåla att du ignonerar mej ok om du hatar mej så kan du skriva det så här emmá watson f*n jag hatar dej!

och ni som inte tror på mej e jag sårad för men det går inte att göra nått åt det.

varje människa får trå vad dom vill men jag vet om jag ljuger eller inte.

nån kan tabort zeus användare nu spelar ingen roll.

och sen så tror du finaly man och #21 att jag ljuger och skulle  ha en tredje användare! helt galet vad ska jag med tre användare till?nån skulle ändå få reda på  jag hette musse pigg för att han e gullig.och några säger att jag gör många inlägg  för att bli mod.det verkar inget kul och va mod för man skriver nästan aldrig personliga nya ämnen. och jag skriver för att hjälpa andra som behöver hjälp inte så kul attt va fast i nått spel finaly man och #21 e säkert skit sjysta men dom e inte det mot mej varför?

Dina brorsor? Om du nu har bytt namn har jag ingen aning om vem du är, men för att inte låta dum när det gäller dina brorsor antar jag att du är musse pigg.

-

Hatar och hatar...jag gillar er inte.

-

"jag har aldrig snackat skit om dej eller sagt nått illa det var du som pm:ade och skrev jag ska försöka få dej bannad från sidan då blev jag arg och sa vad har gjort dej då sa du jag e på din brorsa hela tiden ....." Den där s.k meningen får du ta om, ett skäll att jag inte gillar dej är stilen att skriva.

-

Jag ignorer dej inte

-

Jag står fast vid min tro att ni är samma person. #21 håller visst med också?

-

Bara för att man gör många inlägg blir man knappast Mod, borde du inte veta det nu -.-!

-

Om du inte tycker jag är shyst så är jag inte, jag är bara min egen.

Jag tror jag håller mad dig finaly_man
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anubis

men om jag skulle ha en till användare vad skulle jag tjäna på det jag kan visa dej honom nån gång om du bor i sthlm.då kanske du tror på mej?

och desutom så skiter jag i rank!

oh du gillar mej inte för att jag skriver dåligt sinnes sjukt! det e som att jag inte skulle gilla dej för att du har diabetes tror inte du har det men ändå.

jag har typ en stres sjukdom eller nåt som gör att mina fingrar rör fel tangent bord och att om jag inte skriver snabbt så blir jag så stressad att knyter fasst nevarna och blir helt konstig ps det händer inte på varje inlägg men på en del.

jag skulle fredra att inte vara så stressig när jag skriver men det e inte mitt fel och du kn inte dumma mej för det desutom så e jag inte stressig bara på det sättet utan när jag bytte namn till ema watson f*n så klickade jag bakåt och höger av mistag så jag hette emma watson f*n fast jag ville heta kil bill.

 

 

admin och mods lås inte denna tråd

 

-ang.att jag e samma användare som mrkuk.-skulle jag hitta på så mycket för vad?vad tjänar känar jag på det?

-jag hatar dej inte jag hatar ingen på sidan men du gör det för att jag skriver dåligt du e säkert chså dålig på grejer jag tror inte att du skulle slå mej på svärd kung-fu då skulle du va i illa position jag har svart bälte+ stjärnor 2/5.

du skulle knappast kunna springa snabbare än mej :visslar: du skulle absolut inte kunna prata cyprotiska greckiska ryska polska turkiska arabiska engelska italienska franska spanska portugisiska eller det kanske du gör faktist iallafall bara för att du skriver som en kung e inte du bättre en mej!

att jag skrev det till dej e för f*n lögn jag har sparat pm:et jag har jkopierat det och lägger in det här nu.-

hittar inte första inlägg men skrev nått i still med..

ha du försöker bli mod?du har ingen chans jag ska få dej bannad ur sidan.

 

-nee för då skriver man aldrig inlägg typ jag vill bli småkändis vadå då men ska du anmäla?mej jag har inte gjort nått annat en att försökt svara på folks frågor och lösa deras problem och vad men ardu med att jag inte ligger bar till?

 

 

 

Jaså? Du ska li småskändis...jag kommer dock stå i vägen och kolla efter minsta

regelbrott -.-

 

- jaha vad jag bryr mej jag gör inga fel och om du fortsätter kommer jag anmäla DEJ! jag har sparat texten från dej!

 

jag vill inte bråka med dej

och jag ska inte li småkändis jag äter inte lis! ska vi bli kvitt eller så anmäler jag dej snart!

 

 

 

Kopierat det? Till vilken nytta, jag får följa efter dje och kolla så du inte gör fel, finns ingen regel för det...-.- Varför ska du då anmäla mej?

 

-men lägg av och håll på med mej

 

*host* Precis vad du säger, du har avslöjat mej....-.- jag är 16 år.

 

-vad är ditt problem lämna mig ifred är du 16? haha hänger här och är 16 år tssssssss.........

 

 

 

Jag är 13år -.- ska börja sjuan.

 

-okey men håll inte på mej okey :)

 

han svarade inte på den frågan det här kalllar jag använda till nyta oppas nån mod ser detta!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En i tjej i canser, fast hon hade haft canser sen hon va 3, så ingen kände henne, eftersom hon inte gick i skolan,

 

Den andra, va en kille som blev påkörd av en buss, (dom i sthlm kan ha läst det i tidningen i april -01

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...