Dannie Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 De som har startat de trådarna har antaligen spelen,, kolla användarnamnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jag ha Sapphire! ((Jag som trodde att d flesta ha Ruby)) Det hörs ju på namnet på dig att du har sapphire AmySappfire. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jag har Ruby och Sapphire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Precis som jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 bara undrar eftersom de flesta ämnena ;) handlar om pkmn spelen!!! :blink: Jag har det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Men det ska komma ännu en version om r/s. Pokemon Emerald(en blandning av ruby, sapphire och crystal). :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 2sapphire 1ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt onödigt inlägg! men jag har det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Varför skriver du här då? :huh: :ph34r: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 30 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 hmm... man kan ju undra... :blink: har sj bara Ruby men det räcker... har kompisar som har Sapphire... :P blndnig med Crystal osså??! grymt!!! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Jag har Ruby! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 GO RUBY!!! :evil: hehe... då e ju "de riktiga bovarna; bovarna!!! :lol: (team magma asså!!! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg