thepokemon Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 den 1 oktober kommer den ut i europa och den 16 september kommre den ut i japan.... pokemon emerald ska oxå komma ut snart vet ej när... pokemon emerald har en rayquaza på framsidan och är grön =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 dom får bra info på serebii.... dom får till och med före japanska sidor och speltidningar.. asså all info.. det kommer slött in mer och mer... ja glor varje dag på nyheterna där :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 mmm... serebii e bra... :) (håller jag verkligen med om) hehe... nån mer än jag som byter mina pkmn på ruby/sapphire till coloseum o tränar de där??! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Game King Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Jag har Sapphire :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 hmm.. det ser ut som det är fler som har sapphire än ruby :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 :huh: VARFÖR HAR INGEN RUBY???! :( Känner mig mobbad... :cry: ... hehe :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olmorph Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 sapphire äger :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 inte du me... visserligen så e det bra så vi kan byta men... :P... RubY HaS ThE EvIl CoLoR :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 shappire! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 :o har ALLA SAPPHIRE?????! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 sapphire gamers överallt... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst datasnillet Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Rubby är lungt BÄST!.....(har ett) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg