0013 Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 o-laddade smash attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 o-laddade smash attacker. Men de är värdelösa, därför att mina kompisar använder den för det mesta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 Jag tar 3st 9 lvl lätt. pfff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 Vet ni att man kan avgöra hur bra man är från level 1-10 på SSBM. Gör såhär. Om man besegrar en bra karaktär på level 5 (t ex C.Falcon) så kan man säga att man är på level 5. Dom svåraste att besegra är dom på level 9. Själv är jag på level 8. Vilken är ni på :?: jag är någotstans 7-9 det beror på vilka du tycker är "bra" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 ja har säkert varit en 11 eller nått men inte nu längre :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 hur kunde du slå sandsäcken över 1000 meter karata??? jag kämpa jätte länge för över 400!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 Att använda c-spaken är ju otroligt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 Ja men det går väll ej i Home-Run Contest...???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 nej det går inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 Jag ligger nog på lvl 9 också skulle jag tro jag har 280+ trofeer och jag har klarat multiman melee o.s.v. Även slagit säcken med gnondorf 800 meter+. Jag visste inte att det gick att få längre än typ 850 meter men det går väll :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 jag va en 9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Jag e nog 5 till 8... :lol: :new_newbie: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg