Jedi Master 2 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Skrivet 25 Juli 2004 När jag installerar och ska sätta i cd två så kommer det upp fel volym error och det står att jag ska sätta in cd 1 igen . .mn om jag gör det så sluta installationen ! :huh: Citera
^_^ Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Skrivet 25 Juli 2004 låt fel volymen vara eller stoppa in cd2 om du har problem med den sen klickar du på gör ingeting! Citera
Offline Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Skrivet 25 Juli 2004 du har laddat ned och bränt matrix va? mm..om du köper det så kanske det blir bättre.. [faen också..jag kommer att behöva byta namn igen..för många Jedi's här nu] Citera
Jedi Master 2 Skrivet 26 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 26 Juli 2004 Jag ahr INTE laddat ner , har två orginal cd:s Citera
stybbe91 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 då har väl du något fel i din volym sök igenom din dator efter virus och kolla om det är nån skadad fil i volymen. Citera
Jedi Master 2 Skrivet 26 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 26 Juli 2004 I mIn volym ? LoL, Volym menas väl typ vilken cd jag har i datan ? :o ? Citera
Jedi Master Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Skrivet 18 Augusti 2004 (redigerat) Jag vet hur man gör=) mitt hundrade inlägg för alla som vill veta :kung: Redigerat 18 Augusti 2004 av Jedi Master Citera
FILLE_89 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Skrivet 19 Augusti 2004 Hade samma PROBLEM.. har du mer än bara en hårddisk.. jag satte resten av skivorna i den andra hårddisken. gör du de me om du har mer än en HÅRDDISK.. B) B) ;) ;) Citera
Jedi Master 2 Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 19 Augusti 2004 Hade samma PROBLEM.. har du mer än bara en hårddisk.. jag satte resten av skivorna i den andra hårddisken. gör du de me om du har mer än en HÅRDDISK.. B) B) ;) ;) Vad snackar han om, man kan inte sätta skivor i HÅRDISKAR ??????????+ o föressten så klarade jag av att installera dettaför typ en månadsen :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.