Gäst anubis Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 japp det harru rätt i!grön e som blå och röd bara att allting e grönt i stället för blått eller rött. iallafall om du inte har crystal vorre du köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 japp det harru rätt i!grön e som blå och röd bara att allting e grönt i stället för blått eller rött. iallafall om du inte har crystal vorre du köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 (redigerat) Grön finns BARA på japanska. :Pnähe det finns den inte bara på japanska jag såg den i engelska i utomlands men jag tog fire red istället.men ta Gul lätt det är orginal versonen när pikachu följer efter och så får du alla 3 start pokemon men är det inte lite svårt nu har hitta nån av dem gammla versonerna jag har inte sett dem på flera månader i nån affär men gul var min första verson jag fick.och grön är inte presis samma sak man kan få mew utan gameshark :) Redigerat 28 Juli 2004 av Thunder-Pikachu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 det harru rätt i thunder-pickachu och om du vill köpa ett spel mot poäng så kan du ju gå in på min tråd min affär heter den och e i almänt eller poäng.....eller så kan du pm:a :) tillbaka till tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Gul den är bäst!!!!!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jag har Grön, engelska, men om vi säger så att en mening börjar på översta raden, så slutar sista bokstaven av den meningen på andra raden... Man kan fånga Mew utan gameshark på Röd, Blå oxå...på Gul har jag inte prövat... Man kan fånga alla 151 pkmn på Gul, jag har haft Meowth och Ekans på Gul... ...Därför rekommenderar jag Gul. Pikachu är väldigt rolig när man kommer till Bills hus också =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 japp allså man ska alltid börja med gul men har man den redan ska man ta blå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Ska man jag börja med blå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 om man vill,men jag tycker gul. jag köpte gul innan det hade kommit ut i sverige,köpte i tyskland.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Wow coolt B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 om du frågar mej så ska du köpa gul först och sen blå som jag skrev i mitt förra inlägg. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Ja det skulle jag ha gjort men nu är det försent jag gav oxå bort mitt gameboy till non annan som inte bor i sverige!! :angry: :cry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg