Hoppa till innehåll

Poke Gul, Blå?

drage

Rekommendera inlägg

Gäst anubis

japp det harru rätt i!grön e som blå och röd bara att allting e grönt i stället för blått eller rött. iallafall om du inte har crystal vorre du köpa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst anubis

japp det harru rätt i!grön e som blå och röd bara att allting e grönt i stället för blått eller rött. iallafall om du inte har crystal vorre du köpa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grön finns BARA på japanska. :P

nähe det finns den inte bara på japanska jag såg den i engelska i utomlands men jag tog fire red istället.men ta Gul lätt det är orginal versonen när pikachu följer efter och så får du alla 3 start pokemon men är det inte lite svårt nu har hitta nån av dem gammla versonerna jag har inte sett dem på flera månader i nån affär men gul var min första verson jag fick.och grön är inte presis samma sak man kan få mew utan gameshark :) Redigerat av Thunder-Pikachu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anubis

det harru rätt i thunder-pickachu

och om du vill köpa ett spel mot poäng så kan du ju gå in på min tråd min affär heter den och e i almänt eller poäng.....eller så kan du pm:a :) tillbaka till tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har Grön, engelska, men om vi säger så att en mening börjar på översta raden, så slutar sista bokstaven av den meningen på andra raden...

Man kan fånga Mew utan gameshark på Röd, Blå oxå...på Gul har jag inte prövat...

Man kan fånga alla 151 pkmn på Gul, jag har haft Meowth och Ekans på Gul...

...Därför rekommenderar jag Gul. Pikachu är väldigt rolig när man kommer till Bills hus också =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...