zigma Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 vill du komma vidare i world match så ska du köpa kappslar, köp på den längst ner den heter typ (world match adept) den kan du köpa när du har klarat world match på novice men de kan va olika kappslar så de e inte säckert att de e rätt första gången du köper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sora Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 jag är bra på dragon ball z Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag har klart hela spelet HAHAHA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X wee Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 men lool....det har jag med...klara det på nårra dagar bara....om ni vill ha hjälp så bara fråga :mrgreen: .... har fått alla drakulor 3-4 gånger... o snart 5 hhehe..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg