kkthxbye Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 i början på multiplayer när man kör mot datorn efter 5 min har dom värsta stora truppen och jag dör.. hur ska man bygga och göra i början?? och få bra försvar??..vilket e det bästa laget?? Citera
Offline Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 1, 2 el. 3:an? 700 inlägg!!! bara 100 kvar!!! Citera
WeepingWonder Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 använd fusk så du ser hela kartan och sen tittar du hur motståndaren bygger och lär dig :) Citera
Jedi Master Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 Jag Använder Warpten, det är ett fusk så man bygger snabbt för alla som inte vet, Sen Greedisgood så man får mycket guld och trä!. Om du gör så, så kommer du garanterat Klara dig :D Citera
kkthxbye Skrivet 27 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 27 Juli 2004 vart skriver ma n in fusket?? Citera
Nyllet Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 (redigerat) skit i fusk... men ändå tror man trycker enter för fusken men det är tråkigt <_< först skaffa dig en barrack fort som f*n medans den bygger gör du peons eller vilken ras du spelar som. Och sen låter du dem samla guld och trä fort ska det gå medans några bygger farmern,vaktorn runt basen och uppgradering saker direkt när baracken är färdig tränar du grunts och de som kastar saker och uppgraderar dem så de blir starkare när det är färdig lär ditt fösvar duga en stund sedan får du försöka olika sätt själv Redigerat 28 Juli 2004 av Nyllet Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.