Netsire Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 Hej har ni halo jag spelar jämt på internet jag tycker att det är gete kul men jag vill möta motståndare som kommer från Svergie och pratar svenska så klart för alla andra typ talar Engelska. Mitt smeknamn: Marskatta Bra: Hyfsat Dålig: Nej Demo: Japp fast det funkar lika bra Vad heter ni och vi kanske ska möta varandra om ni vill möta mig så lägg till mig på msn. :kung: Citera
finaly_man Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 Jag hette [FUSKA] P$Y men det blev konstig, antingen hacker-virus i spelet. Så jag kan ej spela mer, gör inte du det heller, inte demot. Citera
Netsire Skrivet 26 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 26 Juli 2004 Mitt har inte krachat nån tinfg i alla fall min går som prima Citera
Neko Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 Smeknamn: Neko Bra: Sådär =P Dålig: Nej Vi kan väl mötas på nån server? Min MSN är: [email protected] Eller så kan du bara PM:a mig ;) Citera
^_^ Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 ja heter :D::D:D:D:D:D:D:D = [oN&\} :D eller ngt avr d :D:D: Citera
Netsire Skrivet 26 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 26 Juli 2004 Smeknamn: Neko Bra: Sådär =P Dålig: Nej Vi kan väl mötas på nån server? Min MSN är: [email protected] Eller så kan du bara PM:a mig ;) Vad bra då möts vi nån gång acceptera bara vänskapet på msn s är det bra Jo Fårtsett att skriva vad ni heter och så möts vii det ska bli kul är det nån som har hela halo jag har bara demo Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.