Apoca Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Skrivet 27 Juli 2004 inga problem, och ni alla andra som ska veta kan ju ladda ner den också Citera
Apoca Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Skrivet 27 Juli 2004 jag har inte lagt den som style utan jag har sparat den som en photshop fil som går att ändra på. anars på svenska heter det lager stil, på engelska layer style Citera
Offline Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Skrivet 27 Juli 2004 om du undrar vart man hittar den; i "lager fönstret" nere i hörnet, finns det ett f..om du trycker på det så kommer du till lager stil.. Citera
finaly_man Skrivet 27 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 27 Juli 2004 Jag kan inte få fram filen Unirator skickade, langa över den utan att använda Bifoga fil-knappen. Citera
Apoca Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Skrivet 27 Juli 2004 (redigerat) okej. här finns den också --->här!<--- bilden ser ut så här bara för att jag diggade att mixtra med bilden innan jag lade up den, där finns istort sätt alla layers jag andvänder för att göra mina skapelser, förutom bakgrunden http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/finalyman_copy.gif Redigerat 27 Juli 2004 av Unirator Citera
finaly_man Skrivet 27 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 27 Juli 2004 Irriterande nog står det att kontakten till länken (sidan) är "refushed", vet inte vad dte betyder. Surt sa räven... <_< Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.