💬
Logga in
Fuska.se

20 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag har sett att det är flera här på Fuska.se som inte har nån avatar. Kan ni inte skaffa det? Det blir lättare för oss andra att komma ihåg er då. Varför har ni ingen, förresten? Det är ju så lätt att skaffa. Jag har också sett att det är ganska många som knappt fyllt i nåt i sin profil. Jag tycker alla borde fylla i åtminstone födelsedag och kön, för jag vill ofta veta hur gamla ni är och om ni är kille eller tjej.

Nivå 0 · Nykomling

Jag gjort detta nu..

Tycker inte detta stor so verst men man kan vel gora detta endo..

Nivå 0 · Nykomling

rumiko, du kanske inte kan se vissas avatarer..det kan inte jag på min dator..jag kan inte änns se min egen :blink:

(men på min laptop så kan jag det :P)

Nivå 0 · Nykomling

Det är ju bra om folk inte har avatars... Då startar dem tävlingar... Som man kan vinna, och få poäng! :evil:

Ne, bara skoja.

Nivå 0 · Nykomling

men det är ju så det går till :blink:

Nivå 0 · Nykomling

Men liksom, det blir lättare att känna igen andra om dokm jhr avas

Nivå 0 · Nykomling

Men liksom, det blir lättare att känna igen andra om dokm jhr avas

helt rätt
Nivå 0 · Nykomling

Man känner igen dom bäst med deras Namn på deras avatar.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

men det är ju så det går till :blink:

Vadå så det går till? Man behöver inte utlysa en tävling för att få en avatar. Fuska.se har ett arkiv med massor av avatarer man kan välja mellan. Man kan också ladda upp en avatar från nätet eller från sin dator. Det är hur lätt som helst att skaffa en avatar, så varför har inte alla en??? Det ser så tråkigt ut utan.

Jedi Gamer, när jag inte kan se en avatar brukar det vara en ikon med ett litet kryss på, så jag tror inte att det är så.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Jag kan typ allas ( långt ifrån alla men jag menar av dom som bryr sig) avatarer utantill så jag kollar inta på namnet jag kollar på avataren så vet jag vem det är

Nivå 0 · Nykomling

Jag kan typ allas ( långt ifrån alla men jag menar av dom som bryr sig) avatarer utantill så jag kollar inta på namnet jag kollar på avataren så vet jag vem det är

min känner man igen !!... det är enklare ifall alla har avatarer!! , men det är inget måste
Nivå 0 · Nykomling

Det är därför jag brukar göra mina avtars, till andra och migsjälv, olika.

PS. Min avatar känner man nog också igen... Den har en sån underlig design.DS.

Nivå 0 · Nykomling

Men min avatar funkar inte, och jag kan inte spara om den till jpg, eller någe på denna dator, vet inte varför!

men jag ahr en megaman som mihawk gjorde, skit bra!!

Nivå 0 · Nykomling

Jag kollar på namnet, avataren också ibland. Men eftersom namnet ofta finns på avataren. Men visst skulle det se mkt trevligare ut om alla hade avatars.

Nivå 0 · Nykomling

Jag är ganska nöjd med min avatar som triforce gjorde var är han föresten

Jag har sett att det är flera här på Fuska.se som inte har nån avatar. Kan ni inte skaffa det? Det blir lättare för oss andra att komma ihåg er då. Varför har ni ingen, förresten? Det är ju så lätt att skaffa. Jag har också sett att det är ganska många som knappt fyllt i nåt i sin profil. Jag tycker alla borde fylla i åtminstone födelsedag och kön, för jag vill ofta veta hur gamla ni är och om ni är kille eller tjej.

så nu har jag lagt till lite extra info i min profil ;)
Nivå 0 · Nykomling

Jag är ganska nöjd med min avatar som triforce gjorde var är han föresten

Det undrar jag också har inte sett att han har varit inne på länge :unsure:
Nivå 0 · Nykomling

Ring honom eller nåt, håll er till tråden...

Jag kan inte heller se allas avatar, fasten ni andra kanske kan det. Störande, och ganska konstigt.

28 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag kan se allas avatars....

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #20
(Slither @ 27/07-2004 21:33:41)

så nu har jag lagt till lite extra info i min profil ;)

Tack, Slither! :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in