Ratiasu Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Allså te en människa?D kan ju Latias så...kan Latios d? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Eeee, vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 27 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Allså Latios förvandla sej te en människa, se ut som en människa, prata som en människa, du vet...Latias kan ju d så att jag undra om Latios kan d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Kan latios de?????!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 27 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 D e d jag undra om Latios kan d... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Hur vet du att Latias kan det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Exakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Undrar jag med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 28 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Eller kanske den gick in i nån annans kropp, men jag vet inte...I "Pokemon Heroes" så va d ju två av Team Rocket, Annie och en annan tjej som jag inte kommer ihåg namnet, d hade en sorts glasögon och en av dom tittade d på en tjej som heter Kanon och d märkte att hon va Latias...Jag läste bara lite av texten eftersom jag e inte bra på engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jag måste läsa hela historien på serebii.net. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 28 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Först såg jag bilderna och sen läste jag lite i texten...och så d sista va oxå Latias som kysste Ash på kinden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg