Ratiasu Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 http://www.adamrulz.com/pokemon/poke100.html Kolla på den sidan längst ner!Jättekonstigt allså! ((P.s:Hur möter man Missingno?)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Hur man möter Missingno (han heter egentligen Missing number) står ju i länken. Skumt! Om det inte är bluff så hur kom han på det? Vem vågar pröva, med tanke på att ha Missingno i sitt team. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Va är re med de de ju bara ERORR. de har jag haft varje gång jag fångat Misingno. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 det har jag vetat om länge :bah: gjorde det hela tiden när jag körde pkmn =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 27 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Va menar du me vem vågar ha Missingno i sitt team?E den farlig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Den skapar erorr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Japp, rykten om att spelet kan raderas och pokemon försvinna (spårlöst =P) Men det är knappast att rekommendera han som ett i teamet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 28 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Oh my Goodness!Jag vågar inte ha den allafall...Jag vet ju inte ens hur man fångar d... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Det står ju i länken du angav! Översta delen står det, om inte översta så i andra. Har du verkligen läst länken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Förstör man inte spelet om man fångar missingno? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 28 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Hmm...Försår inte mycke engelska så att jag bara läser lite..^^' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Träna på engelska då. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg