Ratiasu Skrivet 28 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Hehe, min hjärna vill inte lära mej fler språk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 I 6an får du välja om du ska lära dig tyska, spanska eller franska. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 28 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jag bor i Lysekil så att man få välja d när man e på 7:an...Nu ha jag flyttat te Gbg och jag ett år senare än d andra!Få jobba på...Ännu ett språk te...Snart kan jag 4 språk...Om man räknar me engelska och d språket jag ska lära mej i sjuan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Sorry... jag visste inte att du är 12(13) år fören att jag läste din profil. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 HALLÅ FATTA NI ATT MISSINGNO FINNS NU JAG HAR VETAT DET SEN DET KOM UT!!!!!förresten är missingno ganska bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Då kan du likaväl säga varför Missingno är bra att ha i teamet, du har alla emot dej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 vad kan misingo göra:? jadu den kan käka upp alla dina pokemon som du har och gör att du aldrig mer kan fånga mer pokemon du får circa 134 pokerus på ditt spel allså du kan aldrig spela spelet längre dom kommer bara till när det står gameboy sen blir det svart.han kan 2 water gun pcycik och sen ingen mer jag rekomenderar inte att fånga han.ifall du inte vet hur man gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 HALLÅ FATTA NI ATT MISSINGNO FINNS NU JAG HAR VETAT DET SEN DET KOM UT!!!!!förresten är missingno ganska bra Missingo suger :)fast dem andra är bra som man fångar där,jag fångade en Kingler på level 137 :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Missingno eller vad han hette är ett *virus* som fanns i POkemon Silver och i Guld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 (redigerat) jag har försökt byta den till pkm guld men det gick inte :( Redigerat 29 Juli 2004 av pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg