Nyllet Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jag har hittat lite sockade vapen men vad ska jag sätta in??? :blink: vilket blir bäst på nightmare och hell. MEnar emeralds,rubys OSV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diabloplayer Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Emeralds är bra i vapen mycket posion dmg :medieval: <--- grön svärd :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 nightmare o hell har monstrena så mkt res + health regen att det inte är speciellt lönt att använda sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 om du hittar moonfall så använd den(den är unik) det bästa vapnet på spelet är en unik båge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 (redigerat) om du hittar moonfall så använd den(den är unik) det bästa vapnet på spelet är en unik bågeumm ja det bästa vapnet i spelet heter windforce och är en båge...och barberarna ska ju ha två grandfathers om man hittar :D och zkin men det blir la bättre om jag typ har ett war sword trippel sockat med 3perfekt emeralds än ingenting på nightmare, Hell? Redigerat 29 Juli 2004 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 bästa vapnet är ett runewrod och heter breath of the dying det kraver 1 6 sockad vapen och några svåra runor vex+hel+el+eld+zod+eth ska det vara i det i den ordningen gärna i enhands vapen typ berzerker axe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 umm funkar det ä svärd med och om jag itne lyckas med nåt "sånt" vapen vad ska jag göra för att få litte lättare nightmare/hell? menar vilka grejor i vapnen :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 http://www.battle.net/diablo2exp/items/runewords.shtml länk till alla runewords i spelet som man har hittat än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 ok kollar nån gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.