Auron Skrivet 30 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 jag har klarat han nu...jag har valefor,ifrit,ixion,shiva och bahamut. men nu ligger jag på en boss som heter spectral keeper...då finns det 6 rutor att stå på och nu e det han som e skit svår.hehe tack för hjälpen :D :D :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 e det typ ett lejon den bossen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Är det 6 plattor runt en boss i mitten?? om det är det så har du gått förbi yojimbo!! tips i sånt fall är att du går tillbaks när du får "airship" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 han e svår han, lägg två gubbar bakom honom och ha ett offer (som står framör honom, bossen då) tidus använder hasteaga och yuna använder all sina aeon, overdrive... sen är det bara se till att auron inte d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 jag har klarat ffx men kört om de, jag har airship o allt, och jag vill gå till reminem temple men jag VET ej hur jag fixar en chocobo i calm lands, men jag vet bara hur man fixar en i mi'ihen highroad! psst, allt er frågor o sånt står i http://www.ffuniverse.nu/ff10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 hur hittar man chocobon som man ska tävla med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg