Karata Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Hmm.. Den ser bättre ut... Att den ska heta NDS har ju jag alltid veta.. De sa dem på E3.. Men då var de inte fastställt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Ahh, drömmer mej redan bort då man har en NDS i sin ficka och slänger upp den, fäller upp skärmen och trycker på ON. Ahh, vilket känsla. När släpps den och var kan man boka? Första eller andra kvartalet 2005... Man kan inte boka ännu.. tror jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Ganska snygg. Dåligt med PSP att den har så stor skärm, jag menar det finns ju inget skydd mot skärmen. dåligt också att den kostar 5000 att tillverka :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Ahh, drömmer mej redan bort då man har en NDS i sin ficka och slänger upp den, fäller upp skärmen och trycker på ON. Ahh, vilket känsla. När släpps den och var kan man boka? Precis som Satoru Iwata gjorde på E3 mässan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Bättre utseende nu tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg