Heaz Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Gå in på pokemonelite för mer info! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Det är tre stycken som har gort egna trådar om denna version och det är tillräckligt med EN tråd.(jag gorde den första). :angry: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 28 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Okej, förlåt... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Men det är några sidor tillbaka. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Ska ni köpa d spelet?Diamond kommer ju oxå...ska ni köpa d? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 30 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Jag kommer lätt köpa! Vågar inte köpa nått nu, jag är rädd att jag inte ska ha råd då! :D AmySapphire, Diamond finns redan, men det kanske kommer ett original. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 EMERLAD är en orginal verson från filmerna typ som pokemon gul crystal.men Daimon finns redan och kommer inte komma nånstans till Sverige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Ska ni köpa d spelet?Diamond kommer ju oxå...ska ni köpa d? Pokémonmakarna VARNAR för Pokémon Diamond och Jade.Det står så här på en sida:Pokemon "Diamond Version" and "Jade Version" are fakes. These fakes were spotted at Ebay on sometime around June 2001. Two news articles related to this can be found at this site (now in the Past News section). Here are the news about the Pokemon Diamond and Jade fakes. Så,ja,det går ju som det går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Man få inte ens välja pkm på Diamond...man få en gul grej...Så kan man inte direkt fånga några... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 MAN HAR TELEFON NUMMER TILL POKEMON PÅ DIAMOND :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Jag vet!Ibland ha d gått vilse!D e ju jobbigt!Man få inga extra hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 tillbaks till änmet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg