siyt 2 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jag tror att man ska kunna fånga dom där fåglarna OCH Latias och Latios och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 hundarna me... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Vem vet?Inte du...Vem vet?Inte jag...Vi vet ingenting nu,vi vet inget idag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 (redigerat) (minilena @ 01/08-2004 10:23:17) Okej...Kan man fånga d legendariska hundarna eller fåglarna? Jag kan gissa att man ska jaga både Latias och Latios.Det blir jobbigt... och deoxys,de legendariska hundarna finns endast i guld, silver, crystal, fire red och leaf green. Redigerat 1 Augusti 2004 av Hackern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 De finns inte i fire red och leaf green. Det är många ny städer, inte bara en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (minilena @ 01/08-2004 12:23:17) Okej...Kan man fånga d legendariska hundarna eller fåglarna? Jag kan gissa att man ska jaga både Latias och Latios.Det blir jobbigt... ja det kommer det vara så efter som det är orginal versonen det spelas som filmen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 De finns inte i fire red och leaf green. Det är många ny städer, inte bara en. jasså? jag har bara läst om en... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg