Hoppa till innehåll

Nds .vs. Psp


Rekommendera inlägg

Hur tror ni allt kommer go till?

Ska Sony knuffa ner Nintendo eller kommer Nintendo visa sig vara den starkare konsollen?

Tror ni att hord varan komer poverka mycket?

E PSP best bara for den kan spela upp filmer och MP3?

 

Jag tror endo att Nintendo inte kommer att holla igen!

De kommer visa vad Nintendo e for en gongs skull!

Om ni hittar ett par trailers po spel till boda so kan ni vel posta dem her ockso...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 191
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Tror nintendo double screan vinner, för playstation ahr ju inte gjort några bärbara konsoler innan

 

och tuch screan e ju nytt och psp ahr ju inget sånt specielt,

och att dom har 2 skärmar e ju me bra

 

fast jag vet inte vilken som har bäst grafik, eller e kraftigast så....!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte riktigt, men psp kommer få ett högt pris, troligen.. Dessutom heter DS inte double screen rättare sagt dual screen, eller developer system...

 

Vilken som är bäst får man se när de släpps.. Men psp verkar ju vara riktigt bra, men det känns som att den inte har det rätt spelutbudet i början (förutom metal gear)...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nackdelar med PSP:

 

- Spelen kommer att kräva en lika stor budjet som ett PS2 gör nu.

 

- Batteritiden kommer inte att vara mer än 2-5 timmar Vilket är alldeles för lite med tanke på att man skall kunna se på film i en sån.

 

- För att lösa den kassa batteritiden kommer man krävas att köpa extra "memory sticks"...ännu ett sätt attförsöka tjäna några extra slantar

 

- Den höga prestandan gör att den kommer attt kosta minst 250 euro vilket är för mycket jämfört med DS som troligen inte kommer att kosta ens 200 euro

 

- Den underbara skärmen....kostaröver 5000 kr att tillverka. vilket är på tok för dyrt både för producenterna och för oss konsumenter

 

- Ifall inget mindre mirakel händer före releasen kommer dess prestanda sjunka avsevärt. Annars kommer den helt enkelt bli för dyr.

 

 

Slaget är redan avgjort

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tror PSP kommer ta sina figurer från spelen och använda super krafter hahahahaha PSP vinner den kommer tillomed ha bättre grafik den kommer vara dyrare det är så med alla SONY konsoler Muhahahahaha

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nackdelar med PSP:

 

- Spelen kommer att kräva en lika stor budjet som ett PS2 gör nu.

 

- Batteritiden kommer inte att vara mer än 2-5 timmar Vilket är alldeles för lite med tanke på att man skall kunna se på film i en sån.

 

- För att lösa den kassa batteritiden kommer man krävas att köpa extra "memory sticks"...ännu ett sätt attförsöka tjäna några extra slantar

 

- Den höga prestandan gör att den kommer attt kosta minst 250 euro vilket är för mycket jämfört med DS som troligen inte kommer att kosta ens 200 euro

 

- Den underbara skärmen....kostaröver 5000 kr att tillverka. vilket är på tok för dyrt både för producenterna och för oss konsumenter

 

- Ifall inget mindre mirakel händer före releasen kommer dess prestanda sjunka avsevärt. Annars kommer den helt enkelt bli för dyr.

 

 

Slaget är redan avgjort

Det der let inte bra alltso!

 

Och nu med NDS nya utseende so kommer den krossa sten som flytande vatten!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nackdelar med PSP:

 

- Spelen kommer att kräva en lika stor budjet som ett PS2 gör nu.

 

- Batteritiden kommer inte att vara mer än 2-5 timmar Vilket är alldeles för lite med tanke på att man skall kunna se på film i en sån.

 

- För att lösa den kassa batteritiden kommer man krävas att köpa extra "memory sticks"...ännu ett sätt attförsöka tjäna några extra slantar

 

- Den höga prestandan gör att den kommer attt kosta minst 250 euro vilket är för mycket jämfört med DS som troligen inte kommer att kosta ens 200 euro

 

- Den underbara skärmen....kostaröver 5000 kr att tillverka. vilket är på tok för dyrt både för producenterna och för oss konsumenter

 

- Ifall inget mindre mirakel händer före releasen kommer dess prestanda sjunka avsevärt. Annars kommer den helt enkelt bli för dyr.

 

 

Slaget är redan avgjort

Jag hade för mig att sony hade fixat batteri problemet... :blink:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...